5 września 2017

#2 Coś o Inspiracji Muzyką


 No dobra, skoro było już o moim tomiku, trzeba napisać jaką muzyką inspirowałam się przy pisaniu. Przedstawię Wam trzech artystów, ich numery oraz płyty, które mi pomagały. Nie tylko towarzyszyli mi, gdy pracowałam. Byli ze mną również przez pewny okres w moim życiu.


  Huczuhucz, na jego płycie "Po tej stronie raju" pojawił się między innymi Te-Tris. W powszechnej sprzedaży ukazał się dopiero drugi album rapera "Gdzie wasze ciała porzucone". Wśród gości pojawił się przykładowo Marcin Kiraga. Według mnie udzielił on znakomitej warstwy wokalnej do jednego z kawałków. Jeśli chodzi o produkcje, pojawiły się takie ksywki jak Odme czy jakże dziś znany PawBeats. Do najważniejszych dla mnie numerów artysty należą "...Tyle lat", "Schody Kręte", "Nikt", "VHS" i "Syf".




Planet ANM, był on członkiem zespołu Anomalia, nagrali dwa nielagale. Na pierwszym samodzielnym nielegalu rapera "Konstelacja" pojawił się Borzym i PWR. Z kolei Tony Jazzu pojawił się na drugim nielegalu "Sygnał". Artysta podjął współpracę z producentem Eljot Sounds, czego efektem była płyta "Pas Oriona". Po roku powstał również ich album "Universum".

 Bonson, współpracował przykładowo z takimi muzykami jak Hukos czy Cira. Jestem zakochana od zawsze na zawsze w płytach, które wydał z Matkiem. Chodzi o "Historia po pewnej historii"
oraz "O nas się nie martw".

 Tak jak pisałam, ta trójka artystów towarzyszyła mi przy najtrudniejszym momencie w moim życiu. Dużo mnie nauczyli, chociaż teraz słucham raczej innych raperów często do nich wracam, gdy ich potrzebuję. Nie mogłam o nich nie wspomnieć przy pracy nad swoim tomikiem.



10 komentarzy:

  1. Kurcze, nie moje klimaty i nawet nie wiem o czym piszesz :D
    Chyba muszę poszerzyć horyzonty, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post pojawił się, bo po prostu jest to dla mnie ważne i byłabym zła na siebie nie wspominając o tych panach, a wydając swój tomik. Nie liczyłam, że ktoś ma taki gust jak ja :D

      Usuń
  2. Muzyka zdecydowanie działa na naszą psychikę. Mi też niejednokrotnie pomagała w trudnych chwilach :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z utworów, które przedstawiasz ale pisząc jakiś tekst, również często inspiruje się muzyką bo pomaga mi pobudzić wenę :D


    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych wykonawców :)
    Muzyka również odgrywa w moim życiu dużą rolę.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie chyba u każdego w życiu jest ważna :D

      Usuń
  5. Nie znam tych wykonawców, ale za tym gatunkiem nie przepadam, więc nie będę słuchać ;//. Ale tak, muzyka i dla mnie jest bardzo ważna ;)

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bonson najlepszy!
    www.flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. No bywa. XD Zapraszam do poznania w takim razie

      Usuń