12 września 2017

#3 Coś o Pracy w Terenie




 No siemanko, dziś będzie trochę o pracy w terenie i ogólnie co ja tam ciekawego ponagrywałam itp. Generalnie miał być filmik... promujący "Moonlight". Kiedy miałam już go montować padły mi programy, więc jednak nic tego nie będzie. Będzie mi głupio jak nigdzie tego nie wstawię, dlatego napiszę tego posta, są tu powrzucane te filmiki. Znajdujące się na nich słowa są cytatami z mojego tomiku.




 Poniżej przedstawiony jest widok z galerii w moim mieście. Zdanie, które widnieje na niebie, użyłam w wierszu pod tytułem "Kolejna Noc".


  Nie wczuwajcie się w te moje grzeczne chodzenie po schodach, na końcu zaczęłam tańczyć na tym znaku, który tam jest. Cytat jest z prologu, który oczywiście znajduję się na samym początku "Moonlight".


 Natomiast te słowa pojawiają się w "Moja Gwiazda". Wiersz ten w pełni można będzie przeczytać na mojej stronie 18 września. Pojawia się ona z lewej strony na bloga, link do niej również znajdziecie, gdy zerkniecie na samym początku w prawo. 


 Pokazany jest dworzec autobusowy. Wiadomo, do "Moonlight" idealnie pasują takie klimaty. Cytat pochodzi z "Ostatnie Promienie".


  Na drodze do dobra chyba zaczęłam się wahać - "Żałoba Anioła". Mój ostatni tekst, o którym mogę powiedzieć, że jest w pełni gotowy. Ma w sobie taki jakby pazurek i kocham go już.


 Dobra, to już ostatni film. Gdybym miała dodać tu je wszystkie ten post byłby mega długi. Muzykę, która jest w filmikach ukradłam sobie z yt. Crave, to złodziej.



8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post, wiem coś o niewdzięczności programów :/ Złośliwość rzeczy martwych :/

    Pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze by było, jakbyś oznaczyła źródło skąd brałaś muzykę i powinno być ok :)

    A z tym, że programy padły Ci w najmniej oczekiwanym momencie - jak ja to dobrze znam :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam, że będzie to zajmować za dużo miejsca w poście.
      Dlatego też napisałam tylko, że nie są one moje. c; Jeśli ktoś chcę znać źródła, mogę je podać w komentarzu lub w prywatnej rozmowie. :D Jest dużo opcji na kontakt ze mną.

      Usuń
  3. Super post :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. Przyjemnie się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń