19 września 2017

#4 Coś o Menagerce i Te Sprawy

 Dzisiaj, to chyba będzie trochę nudno, bo chcę przedstawić Wam bliżej tą mniej ciekawą stronę pisarstwa. No, ale jak już ciągnę treści związane z "Moonlight",
to niech to też będzie.

 Ostatnio stwierdziłam, że gdy wydaję się jakiekolwiek rzeczy swojego autorstwa trzeba mieć trochę w sobie
z przedsiębiorcy. Oczywiście, jeśli Ty chcesz cokolwiek z tego mieć. A uważam, że jeśli ktoś robi dobrą robotę, wkłada w to wysiłek i swoje pieniądze, to powinien o tym pomyśleć. Ja w cały tomik włożę jakieś pół tysiąca, a ile czasu ja i moja menagerka nad nim siedzimy, to ja już nie wspomnę. Naprawdę, jeśli bierze się już za takie rzeczy, to trzeba mieć plan i wiedzieć co ma się robić. 

 Pisałam już chyba w pierwszym poście, że trzeba pilnować terminów, ale pozwolę sobie jeszcze do tego wrócić. Tylko teraz zaznaczę, że jednoczesne prowadzenia bloga, strony i praca nad tomikiem wierszy jest trudna. Rzadko zdarza mi się posiadanie jakiegoś dłuższego czasu wolnego. Zazwyczaj trzeba się ze mną umawiać tydzień wcześniej,
żeby gdzieś wyjść. 

 Wysiłek i generalnie chodzenie późno spać jest normalne. Raczej staram się dzielić pracę na dni. Z góry zakładam kiedy co zrobię. Wiersze piszę minimum co drugi dzień, tym sposobem w ponad 2 miesiące powstało ich ponad 20 na tomik.

 Teraz specjalnie o mojej menagerce, żeby nie sapała, że znowu gdzieś tylko linijkę o niej piszę. Zacznijmy od tego, że to nie tylko menagerka, ale grafik, promotor i wsparcie w pisaniu. Pomaga mi w każdym wierszu. Przygotowała ze mną zestaw, który jest wysyłany na konkursy. Teraz kończy pracę nad wyglądem treści. Później będziemy już kontaktować się z drukarnią. No i jeszcze ona mi musi skończyć tylną okładkę książki,
leń to jest. 

 Jeszcze chciałam wspomnieć w tym poście, że wczoraj dodałam na stronę wiersz znajdujący się w książce. W sumie, to mile mnie zaskoczył.



4 komentarze:

  1. Ciekawy post

    http://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2017/09/bitwa-stylizacji-2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis ;) Fajnie jest poznać trochę informacji z życia prywatnego, zwłaszcza gdy tak bardzo różni się od naszego własnego.

    Cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń