10 października 2017

#7 Coś o Wyjątkowości

 Dzisiaj pomyślimy sobie trochę na temat wyjątkowości. Trochę mało piszą na ten temat w internecie, więc musiałam się trochę wysilić, żeby zdobyć więcej informacji, ale dobra, jest. Niżej, na sam początek, przedstawię Wam prostą definicję tego słowa, która pochodzi z jednej ze stron. Później rozwinę temat bardziej, jak to jest, czym to jest, z czym się to wiążę.

 Definicja słowa "wyjątkowość":osoba lub rzecz niezwykła, odstępstwo od obowiązującego prawa, przyjętego zwyczaju, przepisów.

 Sama wyjątkowość w dzisiejszych czasach nie jest trudna. Ja, gdy słyszę te słowo, to kojarzę je sobie z jakimś talentem, nie wiem jak Wy. Aczkolwiek można też być wyjątkowym, bo jest się pierdolniętym. Ale zostańmy przy tym, że jest się wyjątkowym pod względem artystycznym. To, że o to łatwo, to nie znaczy, że tak jest na serio. Łatwo jest wypromować swoje "dzieła" w internecie. Z czego tak naprawdę większość z nich jest banalna i oklepana. Nie lubię, gdy ktoś robiąc muzykę, pisząc, cokolwiek, robi to tak, jak już było zrobione przez kogoś innego. Bez sensu jest ciągnąć tematy, które już były. Teraz, gdy internet roi się od młodych artystów warto się wyróżniać.

 Wyjątkowość nie zawsze jest fajna, bo oznacza inność, i ta inność nie zawsze może być dobra. Tak jak wyżej, kiedy użyłam brzydkiego słowa. A niektórzy ludzie się boją, gdy ktoś jest inny.

 Jeżeli ktoś jest wyjątkowy pod względem artystycznym niesie, to ze sobą też kilka wad. Jeśli już odnosisz sukces, to zazwyczaj masz dużo stresu w życiu. Do wszystkiego trzeba się przyzwyczaić.

Ja jestem bardzo wyjątkowa artystycznie. Wyjątkowy też jest mój ziomek Spejson. Tutaj pozdrowienia i propsy mają lecieć. Dziękuje, kc.



2 komentarze:

  1. Oj wyjątkowość potrafi dać w kość ale jest bardzo pozytywną cechą, mimo wszystko:)

    OdpowiedzUsuń